Rămâi alături de noi   facebook logo youtube logo twitter logo
buzznews logo

EVENIMENT pentru pasionații de astronomie: Planetele, roiurile de stele și nebuloasele vor fi urmărite din Piața Unirii - PLUS Expoziția ”Descoperă Universul”

Eveniment 15 Aprilie 2013, 16:14
Spune-ti parerea
Muzeul Etnografic din Cluj-Napoca va găzdui în perioada 17 - 21 aprilie, expoziția ”Descoperă Universul”, organizată de Societatea Astronomică ”Andromeda”.

Pasionații de astronomii și nu numai vor avea parte de proiecții digitale pe cupola planetariului, și vor putea vedea aparatură de uz curent în astrografie, ca telescoape și camere foto.

Pe 20 aprilie, cu ocazia Zilei Internaționale a Astronomiei, va exista în cadrul expoziției o proiecție digitală de 3 ore pe cupola planetariului, care va fi instalată la muzeu. În aceeași, pe platoul pietonal din Piața Unirii, în intervalul orar 15.00 - 22.00, Societatea Astronomică Andromeda și STARMAX vor pune la dispoziție telescoape pentru cei care doresc să observe Luna, Jupiterul, roiuri de stele, nebuloase și galaxii.

Programul Expoziției:
- 17 aprilie, ora 16 – Deschiderea oficiala a expozitiei – la Muzeul Etnografic al Transilvaniei, str. Memorandumului, nr. 21 (intrare libera)
- 20 aprilie, orele 14-17 - Proiectii digitale pe cupola planetariului – la Muzeul Etnografic al Transilvaniei, str. Memorandumului, nr. 21. Se vor realiza prezentari de 30 de minute in cupola planetariului in care spectatorii vor putea vedea si invata constelatiile vizibile pe cerul primaverii, miscarea aparenta a stelelor pe cer, planetele, roiuri, nebuloase si galaxii importante. Prezentarile se vor realiza daca sunt cel putin 5 persoane pe grupa. O grupa poate avea maxim 10 persoane adulte sau maxim 15 copii. Orarul prezentarilor: 14:00 - 14:30, 14:45 - 15:15, 15:30 - 16:00, 16:15 - 16:45. Intrare pe baza de bilet.
- 20 aprilie, orele 15-22 – Ziua Internationala a Astronomiei 2013 - Observatii astronomice pentru public in Piata Unirii, pe platoul pietonal, daca cerul este senin (gratuit)

Expozitia se va putea vizita zilnic, între orele 10.00 și 17.00. Biletul pentru adulți va fi 6 lei și 3 lei pentru elevi/studenți.

Dacă ţi-a plăcut acest articol, urmăreşte BUZZNEWS pe FACEBOOK!

Taguri:

Spune-ti parerea

Din aceeasi categorie

eveniment la cluj: concert caritabil pentru bolnavii de cancer
Dacă stăm să ne gândim, câți dintre noi avem sau am avut pe cineva apropiat diagnosticat cu necruțătorul cancer? Fundația ...citeste tot
brand de cluj, la aniversarea a cinci ani de pasiune în it: școala informală de it își consolidează poziția la nivel național
După cinci ani de pionierat, Școala informală de IT (SIIT), cea mai performantă platformă de educație non-formală în IT, lansată ...citeste tot
provocarea cavalerilor templieri, la cluj: gala ”uniți susținem excelența” - concert caritabil pentru tinerele talente, prezentat de dan negru
Cavalerii Templieri din Cluj-Napoca îi invită pe clujeni să strângă rândurile în Aula Magna a Filarmonicii, pe 13 octombrie, de la ...citeste tot

Comentarii

Nu exista nici un comentariu pentru aceasta stire.

Comentează