Rămâi alături de noi   facebook logo youtube logo twitter logo
buzznews logo

URSUS la Effie

Advertorial 23 Iulie 2014, 17:25
Spune-ti parerea

La doar un an de la lansare, URSUS Cooler a reușit să se poziționeze pe piața mixurilor de bere ca un jucător important, care inspiră încredere consumatorilor, îmbinând calitatea berii URSUS cu senzația de răcorire oferită de limonadă.

 Mix de bere și limonadă. Dar Cooler

Povestea de succes continuă în acest an cu obținerea premiului Effie Gold, câștigat de Ursus Breweries împreună cu agenția Graffiti BBDO pentru campania de lansare ”Mix de bere și limonadă. Dar Cooler”. Poziționat încă de la început ca un brand plin de personalitate, URSUS Cooler a adus românilor o experiență de răcorire excelentă, cu rezultate extrem de îmbucurătoare pe piață. Lansarea noului mix de bere și limonadă a demarat în trombă primăvara trecută printr-un mix câștigător de comunicare, incluzând spoturi TV, activări de PR, aplicația de Facebook “Află cât de Cooler ești”, competiția sportivă “URSUS Cooler Master Beach Volleyball” la Mamaia, plasarea în diverse videoclipuri muzicale și nu numai. 

”Pe o piață dinamică și în plină ascensiune, cum este piața mixurilor de bere, am reușit să ajungem la consumatorii care caută un mix de bere și limonadă, dar Cooler. Printr-o campanie integrată care a răspuns demersului strategic de a surprinde și convinge, am depășit obiectivele propuse prin comunicare, abordând un public-țintă mereu în căutare de ceva nou și spectaculos. Astfel, acest Effie Gold ne motivează să ne continuăm activitatea sub semnul inovației, generând rezultate peste așteptări și ocazii de consum din ce în ce mai diverse.” a declarat Marian Olteanu, Senior Brand Manager URSUS.

Pentru această vară, URSUS Cooler a pregătit o nouă provocare pentru consumatori, prin campania ”Descoperă Coolmea senzației de răcorire”. Aceasta introduce pe piață un nou ambalaj inedit, cu senzor de răcire, care indică momentul în care berea a ajuns la temperatura ideală de savurare. Astfel, URSUS Cooler continuă în același ritm inovator, oferind noi experiențe răcoritoare și surprinzătoare.

Premiul Effie Gold, câștigat de Ursus Breweries împreună cu agenția Graffiti BBDO

 

Galerie foto

Dacă ţi-a plăcut acest articol, urmăreşte BUZZNEWS pe FACEBOOK!

Taguri: premiul effie gold , ursus breweries , graffiti bbdo , bere , ursus la effie

Spune-ti parerea

Din aceeasi categorie

stiai ca: exista 5 meserii care nu vor disparea vreodata?
In momentul in care te gandesti la viitor, primul lucru care iti vine in minte este jobul. Astfel, meseria reprezinta ...citeste tot
10 lucruri pe care trebuie să le știi pentru a vâna trufe
Există 10 lucruri esențiale pe care trebuie să le știi dacă dorești să culegi trufe în România. Le poți învăța ...citeste tot
echipează-ți mașina de iarnă - află cum se montează lanțurile auto antiderapante!
Este posibil ca unii șoferi să nu fie familiarizați cu ele, dar lanțurile antiderapante sunt o reală necesitate în timpul ...citeste tot

Comentarii

Nu exista nici un comentariu pentru aceasta stire.

Comentează

Adresa de e-mail nu va fi publicată
Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nume Email Mesaj 8 + 2 = .... (in litere)

Editorial

Raul Chis

Dacă prin măsurile luate la începutul pandemiei România era un exemplu pentru alte state, după încheierea stării de urgență lucrurile au luat-o razna. În primul ...

Claudiu Padurean

Totuşi, s-a schimbat ceva: România are mai puţină speranţă. În toamna anului 2015, am crezut că, în sfârşit, se vor schimba nişte lucruri. Oamenii care ...

Adrian Titus

Gașca Zurli a făcut un moment dedicat acestei mascote – un cântecel drăguț despre cum avem nevoie de șervețele la masă. Asta după ce la ...

Bianca Padurean

Sunt patroni care se baricadează în vilele lor (nu mă înțelegeți greșit, nu spun asta cu mânie protelatară a unui locatar la bloc), dar își ...

Vlad Pintea

Însă odată ce urnele s-au închis, imediat s-a deschis sezonul de "pus cenușă în cap", mulți arătându-se scârbiți că au fost puși în situația unei ...

Stiri pe scurt

S-a prelungit termenul de depunere a declaratiei privind beneficiarul real
Makers Cafe, prima cafenea 3D din Cluj
Primăria va elibera 3.500 de carduri noi de utilizator pentru sistemul de bike sharing
Sănătatea florilor: sfaturi de la specialiști
Primaria Floresti ofera o ambulanta ISU Cluj
Se închide circulația pe podul Porțelanului
Clujul va găzdui principalul eveniment al Comitetului European al Regiunilor în 2019
Ediţie Specială DIECE - Reverberaţiile totalitare din Europa Centrală şi de Est
Managerii de la BRD, Bitdefender, Bosch și Emerson, invitații speciali ai conferinței „Putere prin oameni”
Lucrările de modernizare a drumului județean Gilău–Someșu Rece–Mărișel–DN 1R, în faza de asfaltare

Ultima ora

592 de noi cazuri de îmbolnăvire cu COVID 19 în ultimele 24 de ore
Pe cine trimite Pro România să lupte cu Emil Boc pentru Primăria Cluj
Un nou record de coșmar: 614 noi cazuri de îmbolnăvire în 24 de ore
1 000 de morți pe zi v-ar convinge că există coronavirus? România, locul I în UE la cazurile de infectări
Gulas la ceaun
Ronaldo și Messi, pe locurile 2 și 3 în topul celor mai bine plătiți sportivi ai decadei
Câți clujeni și-au pierdut de fapt locul de muncă din cauza COVID 19
Câți bani pot primi firmele care iau ucenici
Metroul și trenul metropolitan din Cluj, proiecte incluse spre finanțare în Planul Național de Investiții al Guvernului
Aeroportul Cluj: se reiau charterele turistice către Grecia, Egipt, Tunisia, Turcia și Constanța

Pandemia schimbă obiceiurile de consum. Ce investiții vor fi interesante? Este întrebarea la care răspunde pentru Via Cluj TV vicepreședintele ... citeste tot

Un gulas la ceaun pregatit dupa o reteta ungureasca transmisa prin viu grai in Ardeal. citeste tot

De astăzi, 1 iulie 2020, de pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj se reiau zborurile charter turistice, spre 9 destinații ... citeste tot

Cel mai modern garden center din Transilvania se află la intrarea în Cluj, pe Calea Turzii 287-289. Este o suprafață de ... citeste tot

Parteneri

Te invitam sa tinem legatura si prin Facebook