Surprizele neplăcute nu se opresc aici. Cu excepția riveranilor (adică a celor care locuiesc în zonă), conducătorii auto deja intrați pe IL Caragiale și care vor să ajungă la gară sunt obligați la intersecția IL Caragiale cu Horea să facă dreapta, spre centru. Cu alte cuvinte, cei care vin dinspre Zalău - Baciu trebuie să facă un ocol foarte serios dacă destinația lor e Gara Cluj sau să își continue drumul pe Strada Căii Ferate.
Astfel, cineva care vrea să ajungă la gară intră obligatoriu pe strada IL Caragiale, apoi virează dreapta pe strada Horea, apoi face stânga pe strada Academician David Prodan, pe urmă merge pe strada Decebal, continuă prin fața Eon și face stânga pe strada Căii Ferate și ajunge în sfârșit la destinație după un ocol de kilometri.
Zona din fața gării până la linia de tramvai este în curs de pavare cu piatră cubică. Acolo va fi o zonă pietonală extinsă și o intrare de acces auto în fața gării și un stand de taxi. Așadar, se pune accent pe traficul dinspre oraș spre gară iar cel dinspre Zalău e înghesuit pe Strada IL Caragiale, spre disperarea celor care locuiesc în zonă, exasperați de poluarea fonică și de noxe. Am vorbit aici doar de ceea ce am considerat a fi neajunsuri ale acestui proiect de modernizare care altfel este unul foarte necesar având în vedere cum arăta Piața Gării.